Cytadela Elfów
Forum fanów fantasy, pisarstwa, storytelling i internetowych gier fabularnych
Obecny czas to Pią 21:56, 10 Maj 2024

Dopiski : Nocni Łowcy
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 15, 16, 17  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum Cytadela Elfów Strona Główna -> RPG / Dopiski
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Autor Wiadomość
Gość








PostWysłany: Śro 19:01, 05 Gru 2007    Temat postu:

... nie... Wesoly my razem z Ariusią mamy swoją słodką tajemnicę... Wesoly
Powrót do góry

Autor Wiadomość
Arianna
Gość







PostWysłany: Śro 21:10, 05 Gru 2007    Temat postu:

MG drogi, nie nie umawialiśmy się, co do animagowania Mruga Wszyscy wiedzą, że mam lekkiego kręćka na punkcie wilków, więc zmiana w to zwierze to u mnie norma Wesoly

Mężuś, ciiiii Jezyk

Przypominam, że na spam i offtop jest gospoda.
Powrót do góry

Autor Wiadomość
Michalot
Łzy Księżyca



Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stalowa Wola


PostWysłany: Pią 8:24, 07 Gru 2007    Temat postu:

Dobra... Wesoly Ja niestety wyjeżdżam od 7 do 9 grudnia i nie będę mógł pisać przez co akcja (przynajmniej w gospodzie) może trochę się spowolnić... Z tego co wiem nie będzie także Meada i wiedźmina Geralda... Jak chcecie to macie czas na rozwiniecie wątków pobocznych Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
meadhros umarath
Władca Słów



Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 1934
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stalowa Wola
Płeć: Sir


PostWysłany: Pią 13:05, 07 Gru 2007    Temat postu:

Dokładnie Mruga Tylko ... Ari i Papo... Nie piszcie zbyt dużo Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Michalot
Łzy Księżyca



Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stalowa Wola


PostWysłany: Pią 14:53, 07 Gru 2007    Temat postu:

Okaj może tak dla pohamowania killerczych, bojowych i walecznych lecz nieco przesadzonych czynów Geralda napisze małe sprostowanie....

Otóż... Wilkołaki
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest to zwierze powstałe na wskutek krzyżówki wilka z człowiekiem (nie wnikajmy jak do tego odeszło Jezyk). W każdym razie w naszym małym RPG jest to niezwykle silna i sprytna istota. Ma zmysły wilka, intelekt człowieka (tak jak ludzie jeden wilkołak jest mądry jeden głupi) i jest bardzo odporny na ciosy. Żeby zabić wilkołaka potrzeba albo trzech średnich szermierzy albo jednego dobrze wyszkolonego ( nie biorę pod uwagi przypadków i przejawów szczęścia). Jeżeli gramy postać w EPG która umie dobrze walczy zakładamy że zabije na raz najwyżej dwa wilkołaki wręcz (wychodzi z tego poraniona). Co do łuku i kusz przypuśćmy że trzy strzały lub jeden celny bełt zabijają. Wilkołaki mają również coś od bersekerów. Mogą wpaść w tzw. szał bojowy. Wiemy jak sie to wtedy kończy.

Prosiłbym nie edytować postów ale w następnej walce się zastosować. Dziękuje Jezyk


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Gerald
Niebiańskie Wspomnienie



Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Lasu


PostWysłany: Pią 15:11, 07 Gru 2007    Temat postu:

Dobrze piszesz o tym że jeden dobrze wyszkolony może wziąć na raz max 2 wilkołaki i po walce jest trochę ranny. Jednak przypominam Ci że Wiedźmin też ma coś takiego co berseker tyle że nie włącza mu się to podczas walki bo ma to cały czas: czyli zwiększona zwinność, siła wzrok, węch i wogóle, a w walce te zdolności się szczególnie ujawniają. No i ja tu nie widzę żadnego błędu. Jestem wyszkolony, mam coś podobnego do szału bojowego tyle że panuje nad tym i w walce było tylko dwa wilkołaki i nie masz na myśli czegoś z gier komputerowych że niezależnie w co trafie z łuku to muszę strzelić 3-4 razy, bo jest jeszcze coś takiego jak punkt krytyczny. Według mnie wszystko jest ok ale jeżeli chcesz to mogę wychodzić w większych starciach TROCHĘ RANNY ...... Wesoly.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Arianna
Gość







PostWysłany: Pią 21:40, 07 Gru 2007    Temat postu:

Mogę wtrącić?

Zdaje mi się, że nasz wiedźmin powinien wyróżniać się swymi umiejętnościami. No jest poprostu lepszy od nas w te klocki. (pomijam sytuację, gdy w grę wchodzi magia)
Powrót do góry

Autor Wiadomość
Gość








PostWysłany: Pią 23:56, 07 Gru 2007    Temat postu:

... wątki poboczne... phi... Jezyk my tu tylko główne wątki rozwijamy... Jezyk i napaskudzimy tak, że długo będziecie musieli sprzątać po nas... Wesoly
Powrót do góry

Autor Wiadomość
Arianna
Gość







PostWysłany: Sob 16:08, 08 Gru 2007    Temat postu:

Mężuś dobrze prawi Jezyk Często nasz "poboczne" wątki stają sie głównymi Jezyk
Powrót do góry

Autor Wiadomość
Gerald
Niebiańskie Wspomnienie



Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Lasu


PostWysłany: Nie 16:14, 09 Gru 2007    Temat postu:

Dziękuje Arianno za pozytywne słowa w mojej obronie. Chcę także przeprosić za moją nie obecność na weekendzie z powodu wyjazdu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Arianna
Gość







PostWysłany: Pon 13:43, 10 Gru 2007    Temat postu:

Oj nie masz za co przeprszać. Mnie też w niedziele nie było, a i tak nic w RPGu się nie ruszyło, choć ktoś obiecał ruszyć... Jezyk
Powrót do góry

Autor Wiadomość
Gość








PostWysłany: Pon 20:31, 10 Gru 2007    Temat postu:

... obiecałem, ale Mead zabronił mi pisać... więc to już nie moja wina... Jezyk
Powrót do góry

Autor Wiadomość
Arianna
Gość







PostWysłany: Pon 21:24, 10 Gru 2007    Temat postu:

Że co, proszę? Że niby Mead zabronił? <krztusi się> Jezyk
Powrót do góry

Autor Wiadomość
Gość








PostWysłany: Pon 21:55, 10 Gru 2007    Temat postu:

Mead napisał:
Tylko ... Ario i Papo... Nie piszcie zbyt dużo.


... czyli z meadowego na nasze: "nie piszcie w ogóle"... Jezyk tym bardziej, że zamierzam teraz naspamić długim postem... Wesoly
Powrót do góry

Autor Wiadomość
meadhros umarath
Władca Słów



Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 1934
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stalowa Wola
Płeć: Sir


PostWysłany: Wto 14:19, 11 Gru 2007    Temat postu:

he, he Wesoly ... No, przybyłem, zobaczyłem, możesz pisać Mruga Jezyk ...


... Normalnie się wzruszyłęm Jezyk ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Cytadela Elfów Strona Główna -> RPG / Dopiski Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 15, 16, 17  Następny
Strona 2 z 17

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group.
Theme Designed By ArthurStyle
Regulamin